-->

15 Şubat 2017 Çarşamba

PASTEL PROFESSİONAL EYE PALETTE

Herkese Merhaba

Bugün sizlere beğenerek aldığım ve kullandığım bir ürünü tanıtacağım.

Ürünümüz Pastel markasına ait Professional Eye isimli paleti.







Dış tasarımı altın sarısı, iç kısmında bir adet kare aynası, bir adet fırçası ve beş adette birbirinden güzel simli farlar bulunuyor.

Pino kozmetik mağazasında gezerken gözüme çarptı bir kaç farklı rengi mevcuttu ama ben seçimimi Chic no:16 renginden yana kullandım



Daha doğrusu bu rengi seçme sebebim Pino'daki görevli bayan paletin içinde bulunan açık renkli farı hem göz farı olarak hemde highlighter(aydınlatıcı) olarak kullanabileceğimi söyledi.Hatta yüzümdeki de bu ürün deyince hazır swatchlanmış(rengin örneği) üründe bulmuşken aldım.



Paletin içerisindeki renkler şu şekilde :


 Ürünün swatchlanmış hali :

 Baş parmağımda bulunan ürün aydınlatıcı olarak kullanılmış.


Benim favorim ise baş parmağım ve işaret  parmağıma uyguladığım renkler.

Ürünü Pino Etlik şubesinden 10 TL aldım.


Ürün hakkında sormak istediğiniz her şeyi yorum olarak bırakabilirsiniz.

Sevin ve Sevilin .....

10 yorum:

  1. Merhaba, paletin renkleri çok güzelmiş fiyatıda oldukça uygun 😊. Üstelik bir farın iki amaçlı kullanılmasıda çok iyiymiş. İyi günlerde kullanın. Güzel bir bloğunuz var güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tavsiye ederim almanız için ve çok teşekkürler blogum hakkındaki güzel yorumun için

      Sil
  2. renkleri çok ama çok güzel.. takipteyimm sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende seni takipteyim :)

      Sil
  3. Bu serinin grey line seti de bende var.Sen de güzel günlerde kullan inşallahhh :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream