-->

13 Şubat 2017 Pazartesi

MİGROS İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba

Sevgililer günü yaklaşmışken her yer indirime girdi bende indirim denince gerçek anlamda indirim yapan Migros'a uğradım.



neler mi aldım hadi hep birlikte inceleyelim


ilk olarak kendime Garnier Kusursuz Makyaj Temizleyicisinin mini boyunu aldım şehir dışında okuduğum için bu ürün benim için çok kullanışlı olacak.Fiyatı 1.5 TL büyük olanı ile arasındaki farkı şu şekilde




Diğer aldığım ürün ise Clean&Clear markasına ait derinlemesine temizleyici losyon ürünü bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım bakalım gerçekten vadettiklerini yapacak mı ? fiyatı 4.95 TLdi.

Son aldığım ürün Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyicisi Peeling Jelden aldım.Ürünü dün kullandım yüzüm çok ferahladı sanki daha önce hava alamıyordu da  ürün sayesinde açılmış gibi hissettim bakalım ilerleyen haftalarda neler olacak fiyatı 4.95TLdi.





Migros indirimi bitmeden sizde almak istediğiniz ürünleri alabilirsiniz

6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. İndirim dönemleri gerçekten çok işe yarıyor.Önümüzde kadınlar günü ve anneler günü var.Onları da dört gözle bekliyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gerçek indirim Migros'ta oluyor bence :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream