-->

5 Haziran 2017 Pazartesi

L'oréal Paris Casting Crème Gloss Boyası İle Saçlarımı Boyadım.

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba,
Bir türlü fırsat bulup da yazısını yazamadığım Casting Creme Gloss'u sonunda sizlerle paylaşabiliyorum.Saçlarımın doğal rengi kestane ama ben kızıllık içeren saçımdan sıkıldığım için ara ara saçlarım siyah renge boyuyorum.Geçtiğimiz kış bu markanın ürününü kullanmıştım ama bu kadar soru geleceği hiç aklıma gelmemişti.Bende sevgili takipcilerimin aklında sorular kalmasın diye bir kez daha saçımı L'oréal Paris markasına ait Casting Créme Gloss isimli serisinin Karadut Siyah rengi ile boyadım.
Saçlarımın nasıl olduğuna geçmeden önce bu serinin özelliklerinden sizlere kısaca bahsedeyim

  • Seride 18 çeşit renk bulunmakta.
  • Boyalarının içinde amonyak içermiyor.Onun yerine içerisinde arı sütü bulunuyor.(sanırım boyadan gelen farklı ve hoş koku bu.)
  • Boyanın en dikkat çekici özelliği ise 28 yıkamadan sonra saçlarınızın eski haline geri döndüğünü vaat ediyor.
 Saçlarımı boyamadan önce aşağıda bulunan görseller gibiydi.






Görsellerden de gördüğünüz gibi saçlarım ara ara kızıllık içeriyor.Saçımda bulunan kızıllıklar sayesinde boyanın saçımdan akıp akmadığını bu sayede anlayabiliyorum.

Şimdi gelelim boyadıktan sonra saçıma neler oldu



Saçlarımda kızıllıktan eser kalmadı sim siyah oldu.



3. yıkamadan sonra saçlarım siyah kalmaya devam etti.

                                     
10. yıkamadan sonra saçımın tepeleri yavaş yavaş akmaya başladı.


20. yıkamadan sonra saçlarımın tepelerinden sonra orta kısmı da akmaya başladı.


Pek belli olmasa da artık boya saçımdan aktı ara ara siyahlıklar var onlarda 2-3 yıkamaya akacağını düşünüyorum.



Gelelim ürünle ilgili bana sık sorulan sorulara

1.Boya ile saçımı boyadıktan sonra dip boyam gelir mi ?

 Benim gözlemlediğim kadarı ile gelmiyor çünkü saç uzayana kadar diplerden çoktan akmış oluyor boya.

2.Boya saçlarda dökülme yapar mı ?

Her boya illaki saçı döker sonuçta saça kimyasal uygulanıyor.İlk 2-3 gün günlük dökülmelerinizden birazcık fazla dökülüyor.Onun dışında saçlarımda bariz bir dökülme olmadı.

3.Saçlarımı boyadıktan sonra hemen akar mı saçım ?

Sizin kullanmanıza bağlı biraz günde 3 kere saçınızı yıkarsanız 10 günde boya akar. Ya da denizde,havuzda kullanırsanız boyanız daha kolay akar.Her gün duş alıyorsanız saçınızı bone ile sudan ara ara koruyabilirsiniz.

Bana sık sorulan sorular bu şekildeydi ürünle ilgili başka sorularınız olursa yorum bırakabilirsiniz.

 Boyayı Gratis,Watsons,Rossman vb. kozmetik marketlerinde bulabilirsiniz.Fiyatı indirimde 11.95 TLdi.

Sevin,sevilin......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream