-->

6 Mart 2017 Pazartesi

WATSONS 14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM ?

Herkese merhaba,

8 Mart Dünya Kadınlar günümüz hepimizin kutlu olsun....

Derslerimin yoğunluğu sebebi ile aldığım ürünleri tam zamanında sizlerle paylaşamıyorum :(.Bugün sizlere 14 şubat sevgililer günü Watsons indiriminden neler aldığımı paylaşacağım bu sayede 8 Mart indiriminde neler alabileceğiniz hakkında size fikirler verebilirim.




İnstagram'dan takip ettiyseniz geçtiğimiz aylarda Sephoradan aldığım canım fondötenim kırıldı :(.Bende yeni bir fondöten arayışına girdim.Gittiğim Watsons mağazasındaki Max Factor stantında bulunan görevli öyle güzel bir ürün önerdi ki bana o an bu fondöten benim yeni favorim dedim. Max Factor Miracle Touch Kompakt isimli fondöteni.Ürün aslında pata kremi tarzında katı bir  yapısı var ama yüzünüzle temas edince sıvı bir hal alıyor ve cildinizi kusursuz bir şekilde kapatıyor.
 Lekelerim olsun cildimde ki renk eşitsizlikleri olsun çok iyi kapattı.
Kapatırken de cildinizde ne bir yağlanma ne bir birikme hiç bir kusurla karşılaşmıyorsunuz ürün adeta yok hissi veriyor.Ürünü fırça veya makyaj süngeri ile denerseniz çok iyi sonuçlar alabilirsiniz.




İçerisinde bulunan fondöten miktarı size az gelebilir ama gerçekten çok bereketli her gün kullanmama rağmen daha dibini göremedim.



Ürünün içerisinde bir adet süngeri bulunuyor ama pekte kullanışlı değil.Ürünü denemeden almayın 7 adet renk çeşidi bulunuyor tam tonunuzu bulduğunuzda kapatıcılığının ne kadar etkili olduğunu görebilirsiniz.


Ürünün özellikleri şu şekilde verilmiş :

  • Hafif, katıyken sıvılaşan formülü.
  • Tek adımda ten makyajı.
  • Kapatıcı ve pudra gerektirmez.
  • Hassas ciltlere uygundur.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Fiyatı Watsons'da %50 indirim ile 35 TL düşmüştü.

Bu indirimden birde 20 TL alışverişe Maybelline markasının  ünlü yeni maskarası Push Up Drama'yı 14.95 TL aldım.



Push Up Drama ürünün özellikleri şu şekilde verilmiş:
  • Her bir kirpiği kaldıran özel fırçasıyla anında hacimli ve kıvrık kirpiklere ulaşmak çok kolay. Vaks içeriği sayesinde gün boyu kalıcı push up etkisi kirpiklerinde.
Kirpiklerinize fazlaca dolgunluk veriyor.Kirpikleriniz resmen ben buradayım diyor.Dayanıklı bir ürün gözümde akma yapmadı bir daha alır mıyım bilmiyorum ama birde Push Up Angel maskarasını denemek istiyorum.
 

İndirimden aldığım ürünler bu şekildeydi sizlerde önerdiğiniz sevdiğiniz ürünleri yorum olarak bırakabilirsiniz.

sevin ve sevilin.

3 yorum:

  1. Push-up maskara çıktığında severek kullanmıştım ancak daha sonra ülkemize gelen Lash Sensational banim kirpiklerime daha iyi geldi...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream