-->

12 Şubat 2017 Pazar

BİTENLER


Herkese merhaba


İlk 'Bitenler' yazımla karşınızdayım.Ürünleri annemden saklamak çok zor oldu çünkü çöp sanıp atmasından korktum :) neyse ki annem çöp sanıp atmadan yazımı yazabildim.


Lafı uzatmadan yazımıza başlayalım.



1.BLENDAX YEŞİL ÇAY VE TOMURCUK ÖZLÜ SAÇ KREMİ KIRIK SAÇ UÇLARI İÇİN




Ürün klasik Blendax ürünleri gibi kokuyor.Yapısı yoğun bu yüzden ürün kolay kolay elime dökülmüyordu, kullanmakta sıkıntı yaşadım.Saçlarımı yumuşatma konusunda çok başarılıydı.Saçlarımı dolgun gösterme konusunda da  başarılıydı.Bir daha alır mıyım bilmiyorum çünkü diğer markaları da denemek istiyorum.

2.GLISS MİLLİON GLOSS ŞAMPUAN




Saçlarımı yakın zamanda boyadığım için birde yazın deniz, tuz ve güneşin etkisiyle matlaşan saçlarımın parlaklığını yeniden kazandırmak için bu ürünü almıştım.Ürün ciddi anlamda saçlarımın parlaklığını geri kazandırdı ama bu tek bir şişe ile olmadı 3 şişe ile sonuç almaya başladım.3 şişenin sonunda artık kullanmayı kestim çünkü saçlarım artık yağlanmaya başlıyordu.Ürünün içinde minik minik simler ve sıvılaştırılmış keratinde bulunuyor.Bu üründen bir daha alır mıyım evet saçlarımın matlaştığını hissettiğim de alabilirim.

3.NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR PEMBE GREYFURT GÜNLÜK PEELİNG JEL





Bu ürünü çok başarılı buldum ciddi anlamda sivilcelerim de azalma oldu kokusu da beni rahatsız etmedi.Tek sıkıntım günlük olarak kullanıldığında ciltte kuruma yapıyor bu yüzden 1 gün kullanıyorsam 1 gün kullanmadım.Tekrardan alır mıyım evet 

4.AVON ANEX CLEAN 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEME SUYU






Ürünü temizleme,tonik ve makyaj temizlemeyi bir arda barındırıyor.Boyutu 200 ml Ben bir arkadaşımın tavsiyesi ile almıştım.Gözeneklerinin sıkılaştığını söylemişti.Ben pek gözlemleyemedim çünkü ürünü tek başına kullanmadım tonik olarak kullandım.Ürün bana biraz yağlı gibi geldi sevemedim bu yüzden. Temizleme konusunda da başarısız buldum.Bir daha alır mıyım hayır yağlı gibi olması beni ürüne karşı soğuttu.

5.BENRİ OJE ÇIKARICI

Bu ürünü yazın Gratisin Outlet mağazasından almıştım ne kadar bereketli bir ürünse 5 ayda yeni bitti çok memnun kaldım oje çıkarma konusunda olsun başının pompa şeklinde tasarlanması üründen memnun kalmamı sağladı.Ürünü atmayı düşünmüyorum kapağı çıkabildiği için içerisine asetonlarımı döküp o şekilde kullanabilirim.

6.MAYBELLİNE  SUPER STAY 24



Maybelline'nin markasının fondötenlerini beğeniyorum.Yağlı yapıları yok bu üründe beğendiğim fondötenler arasında yüzüm lekeli olmasına rağmen güzel şekilde kapatıp uzun sürede yüzümde sabit kalabiliyordu.Tek kusuru içerisindeki çubuğun kısa olması bu yüzden şişenin içinde ürün olmasına rağmen kullanamıyorsunuz üzerindeki pompanın olmama nedeni de merakımdan içini açıp baktım :) bir daha alır mıyım evet.

7. ARKO NEM GLİSERİN ONARICI BAKIM KREMİ






Krem içerisinde ki gliserin sayesinde çok kurumuş ellere iyi geliyor.Gliserin cilt kuruluğuna ve ciltte oluşan çatlaklara iyi geldiği bilinir bu üründe bu özellikleri taşıyor.Birde gliserin makyajı iyi tuttuğu söylenir bende bu ürünü makyaj bazı olarak kullandım gerçekten de işe yaradı makyajımı çok iyi tuttu ama el kremini yüzüme sürmem ne kadar doğru bilmiyorum en azından erkekler için üretilmiş bir tıraş sonrası balsamdan daha masumdur.Ürünü tekrardan alır mıyım en kısa zamanda evet.




Biten ürünlerim bu kadardı.Merak ettiğiniz ,önermek istediğiniz her şeyi yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize iyi bakın sevgili takipçilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream