-->

22 Şubat 2017 Çarşamba

FLORMAR RADİANT TOUCH İSİMLİ KAPATICISI

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz günlerde tüm firmalarda büyük bir indirim gerçekleşti, bende indirimlerden payıma düşenleri sizlerle paylaşmak istedim.

Flormar'ın yeni Future Historical serisi çok beğenildi.Çünkü tasarımları ve ürünlerin yapıları bayanlar tarafından çok beğenildi.Hangi Flormar mağazasına gitsem seriye ait ürünlerin çoğu tükenmişti tek tük ürünler bulunuyordu bende bu seriye ait Radiant Touch isimli kapatıcısını aldım.





Ürün kalem şeklinde ucu ise fırçalı.Fırçalı ürünler pek hijyenik olmuyor cilt lekelerimi kapatırken fırçanın mikrop kapma olasılığı artıyor.Bu yüzden cildime uygulamadan önce üründen biraz parmağıma alıp o şekilde kullanıyorum.Ürünü kullana bilmek için arkasına basmanız gerekiyor bu yönünü sevdim çünkü dilediğiniz kadar ürünü kullanabiliyorsunuz.



Kapatıcılığını beğendim göz altlarıma dolma yapmadı cilt lekelerimi güzel kapattıyor.İnce yapılı bir ürün olduğu için rahatça ürünü dağıtabiliyorum.

Ürünün swatchlanmış hali şu şekilde :






Ürün hakkında daha ayrıntılı bilgi almak için tık tık


Yazımın bugünlük sonuna geldik.Sevin ve Sevilin canlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream