-->

25 Eylül 2016 Pazar

WATSONS BAYRAM İNDİRİMİ

Herkese merhaba arkadaşlar...

Bayrama son bir kaç gün kala mikemmel indirimler oldu.Ne kadar ihtiyacımız varsa uygun fiyata almış olduk.





Bayramda tatile gideceğimiz için Watsons'dan kardeşime Pauline Extra Blond isimli doğal saç açıcısını aldık gerçekten hakkını veren bir ürün her yaz tatilinde seyahat çantamızın olmazsa olmazı.




Yapmanız gereken ıslak saça ürünü sıkmak saç kurutma makinası ya da güneş ışı ile kurumasını beklemek sonuç mu işte burada :




Bu renk tonuna 4 günde ulaştı kardeşim Antalya'nın kavurucu havası bu hale getirdi :)(indirimli fiyatı 17.95 TL)
Gitmişken metini çok duyduğum Watsons maskelerinden salatalıklı olanını aldım ama daha deneme fırsatı bulamadım deneyen arkadaşlarımız yorum bırakırsa sevinirim.(fiyatı 4.95 TL di yanlış hatırlamıyorsam)
Benim Watsons alışverişim bu şekildeydi arkadaşlar

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler....

Sevin sevilin...


2 yorum:

  1. Bende saç açıcı kullanılıyorum sunkissden memnun kalmıştım bunu ilk defa gördüm gayet güzel açmış saçın rengini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Sunkiss'den daha çok beğendim bu ürünü tavsiye ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream