-->

9 Ekim 2016 Pazar

FLORMAR'IN WATSONS'A ÖZEL OJE SERİSİ

Herkese merhaba canlar,


Bir bayanın olmazsa olmazlarındandır tırnakları.birinin kırılması tüm hepsinin kesilmesine sebep olur :).Hal böyle olunca bu kadar önem verdiğimiz tırnaklarımızı süslememizde normal :).Her geçen gün farklı tarzlarda farklı renklerde ojeler stantlarda yerini almakta.Mat ojeler mi dersiniz , manyetik ojeler mi ,kırmızılar ,bordolar kozmetik sektöründe ayrı bir dünya oluşturmakta :) Bu sektörde tek geçebileceğim bir marka varsa tabii ki o da Flormardır.




Tırnaklarıma oje sürmeye başladığımdan beri sürekli olarak kullandığım oje markalarından biridir Flormar .Ojeleri çok büyük bir renk kategorisine sahip.Ve halada biz süslü bayanlar için farklı renkler üretmeye devam ediyorlar.
Flormar ojeleri renk kataloğu


Geçtiğimiz bir kaç gün içerisinde Watsons sayfasında bir haber gördüm haberde 'Flormar Watsons Özel Oje Serisi ' yazıyordu aman tanrım dedim.Çünkü tasarımı çok hoşuma gitti oje kapağının beyaz yerine ojenin renginde çizgiler eklenmiş.Bu sayede  ojenizin rengi camda durduğu gibi durur mu derdine kapılmadan alabileceksiniz.


Özel serinin özelliklerine gelirsek

  •  Üzerinde de yazdığı gibi kalın bir fırçaya ve kremsi bir yapıya sahip bu sayede kolay sürüm sağlıyor.
  • Klasik Flormar oje yapısına birde exspres jel 3 özelliği eklenerek  ojenin dayanıklığı ve parlaklığı daha dayanıklı hale getirilmiş.
Bu birbirinden güzel 10 adet ojeyi Watsons mağazarında bulabilirsiniz.Fiyat olarak bildiğim kadarıyla 4-5 TL arasında

Not : Yakınınızdaki Watsons mağazalarını öğrenmek için tık tık




4 yorum:

  1. Eskiden çok kullanırdım oje. Ama iş hayatı bitince uzaklaştım epey. Ama bi markayı ben de severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iş hayatı insanı bakımsız yapıyor.Eve kendimizi zor atıyoruz :(

      Sil
  2. Flormar serilerini bende çok beğeniyorum :) Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream