-->

25 Eylül 2016 Pazar

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba ...

Biliyorum biraz geç oldu bu yazı için :( Kurban bayramı , daha sonra tatile gitme ve işe başlamam yoğun bir ay içerisindeydim anlayacağınız.Neyse ki fırsat buldum da yazmaya başladım :)
Gratis bayram indiriminde beni öyle mutlu etti ki anlatamam :) sebebi ise sleek markasının indirime dahil olması oldu.Bunu duyan ben hemen ertesi günü sabah 9 da Gratis'e gittim ürünler tükenmeden rahat rahat alışveriş yapmak için peki neler mi aldım hadi gelin birlikte inceleyelim.






Gratis'e girer girmez  tabii ki hemen Sleek standına yürüdüm.2 adet Matte Me likit rujlarından aldım.Vino Tinto rengi bu ruj bordo bir renge sahip zaman geçtikce dudağınızdan silindikçe güzel bir kırmızıya dönüşüyor.İkinci aldığım ise Bittersweet aslında ben bu ürünü yanlış almışım daha doğrusu yanlış okumuşum Birthday Suit sanıp sepete atmışım :) (artık nasıl heycanlandıysam ) Ama iyi ki bu ürünü almışım çünkü Birthday Suit bana çok pembe kaça bilirmiş bende pembe rujları pek sevmem (fiyatı 17.95 TL)


Daha sonra saçlarımın uçlarında 1 yıl önce ombre vardı 1-2 kez boyamam rağmen hala saçımın rengi oturmadı bende hazır indirim varken Garnier'ın çarpıcı renkler serisinden koyu kahvesini aldım.Garnier'ın bu serisindeki renklerin pigmentleri çok iyi diğer serileri saçta kolay kolay durmuyor.Bahsettim seride koyu kahve(3.0 renk kodu ) rengini aldım koyu kahve diye aldım ama siyah gibi oldu saçım :) (6 küsür gibi bir fiyatı vardı)


Bir ay önce kendime Sephoradan bir fondöten almıştım.Aldığım ürün hakkında yazımı merak edenlere tık tık .Fondötenimi sabitlemek için kendime bir adet uygun fiyatlı pudra aradım ve Wet N Wild standında gördüm Coverall Pressed pudrasını gelişi güzel aldım sepete attım,çok güzel oturdu yüzüme içinde ufak bir süngeri var ama ben pudra fırçasıyla uyguluyorum.( 8 küsür gibi bir fiyat indirimli )
Resimde gördüğünüz Flormar markasına ait Compact Power pudrasını ise kardeşime aldım kendisi bu üründen çok memnun 3-4 tane bitirmiştir. (indirimli 14.25 TL aldım )




Ürünleri sepete doldurdum kasaya gittim 25 TL üzeri alışveriş yaptığım için Gliss şampuanlarında baya bir indirim oluyordu bende bir tane Million Gloss isimli şampuanını aldım.Bir kez denemek amaçlı kullandım beğendim bakalım sürekli kullanımda bir sorunla karşılaşacakmıyım(indirimle 4.95 TL aldım)

Yazımı okuyan herkese teşekkürler....
sevin sevilin.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream