-->

28 Ağustos 2016 Pazar

MAKYAJ MALZEMESİ GÖRÜNCE DAYANAMAYAN KIZ ....

Merhaba arkadaşlar hepinize mutlu bir hafta olması dileğiyle

Yakın bir zamanda sünnet düğünümüz olacağı için oturdum düşündüm ne yapsam ne etsem diye.Makyajımı kendim yapmalıyım dedim ve bunun içinde ne kadar eksiğim varsa araştırdım ve aldım.
Peki neler mi aldım hadi hep beraber inceleyelim :)

Tabii ki bir makyajın olmazsa olmazı iyi bir  fondöten geçtiğimiz günlerde instagram sayfamda bu üründen bahsetmiştim.Aslında Tunalı'ya Krolayn markasına ait Supra Color fondötenin almak için gitmiştim ama oradaki bayan yüzümde problem olduğunu ve yağı olduğu için bana iyi gelemeyeceğini söyleyerek ürünü satmadı ben tabi üzgün bitap bi şekilde Sephora'ya girdim ve makyaj uzmanına bana en iyi kapatıcınızı verin dedim onlarda Claris markasına ait bu True Radiance SPF 15 içeren fondöteni verdi.Gerçekten ürün çok iyi yüzünüzden kolay kolay gitmiyor uzun sürede dayanabiliyor bendeki rengi 112 amber makyaj uzanın önerisi bu renk oldu.Eğer benim gibi iyi bir fondötenim olsun diyorsanız bu ürüne şans verebilirsiniz.


Makyajıma kapatıcı olarak Watsons'dan aldığım Rimmel markasına ait Match Perfectıon bu ürünün metini duymayan yoktur.Bende 030 Classıc Beıge rengini satın aldım.Gerçekten kapatırken göz altınıza ışıltıda veriyor.Ben çizgilere dolma gibi bir sorunla karşılaşmadım gayet uzun bir süre dayandı.Fiyatı da indirimli olarak 12 TL di. Stoklardan bitmeden hemen bir tane kapın :)


Yüzüm hazırdı peki ya gözlerim :( akşam belli olacak , düğüne de uygun olacak bir far ne olabilirdi ki tabii ki Flormarın 5 li farlar paletleri.Ben seçimimi Golden Caramel paletinden yana kullandım.Kıyafetim krem tonlu olduğundan kahve ve altın tonlu bir far güzel olur diye düşünerek aldım.Renkler gerçekten hem uyumlu hemde pigmentleri çok iyi özellikle altın rengi beni benden aldı :) Bu ürünü de 20 TL aldım seri 2 ye ayrılıyor mat ve ışıltılı gerçekten hepside birbirinden güzel.Makyaj çantanızda bir adet bu farlardan bulunsa yeter :)



5 yorum:

  1. Daha güzelleri senin olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. canım mutlulukla kullan, clarinsin fondöteni güzel duruyor ben hiç markadan bir şey kullanmadım ama çok seveni var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez kullandım gerçekten tavsiye ederim. Sephora mağazalarına git ve bir kez dene beni anlıyacaksın

      Sil
  3. Clarins'ten uzun zamandır ürün almadım ancak biraz özledim sanırım ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream