-->

4 Eylül 2016 Pazar

FLORMAR BACK TO SCHOOL SERİSİ

Herkese merhaba arkadaşlar,

Bir kaç gün önce snapchat'te bir arkadaşımızın Flormar tarafından gelen yeni serisini tanıtımını izledim.Ve size bu seriden bahsetmek istedim.






Serimizin adı Back To School tamda ayın konseptine uyabilecek bir seri değil mi ?
Serideki ürünler anladığım kadarıyla daha çok okula uygun hafif ve pigmentleri az olan ürünlere sahip.Seride 2 adet BB krem bulunuyor.Bir tanesi yağlı ciltler için , diğeri kuru ciltler için.2 adet rimel bulunmakta şeffaf ve siyah renkli olarak.2 adet kahve ve pembe tonlu lip balm birde cildimizi temizlemek için makyaj temizleme ürünleri yer almakta.Daha denemedim ürünleri bu yüzden olumlu veya olumsuz biz yorum yapamıyorum.Ama renkleri beni benden aldı maviş maviş çok hoş.Aranızda kullanan arkadaşlarımız varsa yorum eklemeyi unutmayın ..



Not: Bahsettiğim arkadaşımızın instagram adresi tık tık


sevin ve sevilin canlar ♥♥♥

10 yorum:

  1. Ne kadar renkli bir bloğun var. Cıvıl cıvıl enerji fışkırıyor resmen:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni <3

      Sil
  2. merhaba pembe tonlu lip balm a bayıldım doğrusu, bulursam alacağım güzel bir yazı olmuş :)
    benim bloguma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende hemen sizi aldım takibe :)

      Sil
  3. bu arada takipe aldım sizi :)))

    YanıtlaSil
  4. Enerji fışkırıyor hoş geldin blog dünyasına Büşra'cım sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :) hoş bulduk :) <3

    YanıtlaSil
  6. Top 10 best no deposit bonuses & free spins - DrmCD
    Top 10 Best 제천 출장안마 no 남양주 출장안마 deposit bonuses 고양 출장마사지 & free spins · 1. 1xBet · 2. Betvictor · 3. BetVictor 전주 출장샵 · 4. Coral 강원도 출장안마 · 5. Unibet · 6. BetVictor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream