-->

27 Ağustos 2016 Cumartesi

GRATİS'İN OUTLET MAĞAZASINA GİTTİM....

Merhaba arkadaşlar bu yazıya daha erken yazmayı planlıyordum ama yazamadım :(işlerimden dolayı ürünler 2-3 hafta önce alındı bilginize olsun
İnstagramda bir arkadaşımızın(@dblogu1212) fotoğrafının altındaki yazıyı görünce şok oldum 'Gratis outletten aldıklarım' aman Tanrım outlet mi hemde Gratis'te hemen yola koyuldum Kızılay Meşrutiyette ki Gratise girdim.Açıkcası biraz zamanınız olması gerek ürünleri tek tek incelemek için.Ürünleri bazıları çok hasarlı yani kullanılacak gibi değil bazıları da idare eder mesela The Balm markasından bir  farım olsun ama 2 - 3 rengi olmazsa olur diyorsanız 25-30 TL bulabilirsiniz.Ürünlerin ne kadar hasarı çoksa fiyatta o derece düşüyor.
Gelelim neler aldığıma :)




1.Gosh markasına ait BB Powder Poudre 06 rengini aldım. BB kremlerinin kapatıcılığı az olur biliyorum ama bu hiç kapatmıyor ki :) tavsiyem şu ürünleri satış katında testerlarını denedikten sonra outlet katına gidip alın ben denemeden aldım beğenmedim fiyatı ise 17 TL di.
2.Gratis'in hem uygun hem de çok kullanışlı ürünleri olan Benri markasına ait oje çıkarıcısını aldım.Çok bereketli bir oje çıkarıcı 450 ml ve pompalı,kokusu da parfüm gibi.Fiyatı tabii outlet bölümünde 4 TL di. İçindeki ürün miktarına göre fiyatları değişiyor arkadaşlar.
3.Dün instagram hesabımda bahsettiğim bir ürün olan Wet n wild markasına ait olan Ultimate kaş kitini aldım ürün aslında sağlamdı hatta kasadaki görevli bile iyi bir ürün bulmuşsunuz dedi.Ama eve gelene kadar ürünü poşetten çıkarmamla ne göreyim koyu kahve olan bölüm parçalanmış (kesin gözü kaldı kasadaki görevlinin :D) neyse ki halletim :) Ürünün renk kalitesi çok iyi 1 adet sabitleyici ,1 adet açık kahve, 1 adette kahverengi kaş farı ,bir adet cımbız ve farı sürebilmek için fırça mevcut fiyata outlet bölümünde 8 TL di.
4. Son olarak da zayıf ve ince telli bir saça sahip olduğum için elimi saça atmamla yağlı bir görünüme ulaşabilecek bir saç yapım var.Bu yüzden kuru şampuanlar benim için vazgeçilmez Elidor'un kuru şampuanlarını beğendim beni 1 günlüğüne de olsa idare ediyorlar.Bu ürünü ise 5 TL aldım çünkü kapağı kayıp olduğu için.

Bu seferki Gratis Outlet serüvenim bu şekildeydi inşallah sizi aydınlatmıştır canlar.

Hani bize Outlet t hani bize Outlet dediğinizi duyar gibiyim bulabildiğim kadarını sizler paylaşacağım...

  • Ankara Meşrutiyet caddesi Gratis mağazasının üst katı 
  • İstanbul Ümraniye çarşı şubesinin üst katı
  • İzmir Karşıyaka çarşı şubesinin üst katı

5 yorum:

  1. Bende benri asetonu aldım benimki full dolu sadece kapağı biraz kırıktı ama gayet iyi oje çıkartıyor

    YanıtlaSil
  2. benim kapağı sağlamdı bir tek ml olarak daha azdı.Bencede çok güzel çıkarıyor ojeyi :)

    YanıtlaSil
  3. gratisin outleti olduğunu ilk kez duyuyorum valla :D güzel şeyler almışsın uygun fiyata güle güle kullan cnaım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah yaşadığın yerde de vardır sende gidersin

      Sil
  4. Kırmızı Outlet

    Kırmızı Outlet' ın giyim sektöründe önde gelen bir mağaza olması

    oldukça dikkat çekici. Kırmızı Outlet ile emin adımlarla şıklığa adım atabilir, tarz yaratabilirsiniz.

    Elbise,pantolon,gömlek,kazak,hırka,yelek,mont,jean,mavi,colins,lcw,ltb,rodi.

    Kırmızı Outlet - www.kirmizioutlet.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream