-->

24 Temmuz 2016 Pazar

HOŞ GELDİN BEBEK HOŞ GELDİN ABLACIĞIM

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba

Okul tatile girdi , yeni bir işe başladım ve beklenen geldi 15 yıl sonra evimize minik bir paşa geldi.Tabi 15 yıl sonra gelince bizdeki heyecan bambaşka oldu.Hazırlıklar 3-4 ay önceden başladı :) İnstagramda ki hastane süslemelerine baktım çoğu sayfayla konuştum bana çok yüksek fiyat verdiler masalar harika ona lafım yok ama getirdikleri süsleri geri götürüyorlar size sadece pasta ve kurabiyeler kalıyor fiyatları da 1.000-750 TL arasında.Peki biz ne yaptık annemle düşündük tüm örnekleri inceledik sonuç mu .....


İnstagramda yapılanlar kadar olmasa da kendi emeklerimiz ile bizde bir şeyler başardık bize maliyeti tam emin olmasam da 200-300 TL mal oldu.Ürünlerde bizde kaldı :)

Ufaktan nasıl yaptığımızı anlatayım...



İlk olarak kurabiyerimizden başlayalım ...

Şeker hamurundan yaptığım kurabiyeleri tık tık (sayfada nasıl yapacağınız malzemeler ayrıntılı anlatılmıştır. ) sayfadan yardım alarak yaptım eğer kız çocuğu içinse pembe-beyaz Haribo , erkek çocuğu içinse şirinli Haribo ve beyaz Haribo fiyatları 2.50-3 TL civarında birde milyoncularda satılan kurabiye kalıplarından alırsanız kurabiyelerinizin temeli hazır olur :) geri kalan tüm şekiller desenler sizin yaratıcılığınıza kalmış.Fikir sahibi olmanız için tık tık .Son olarak yaptığınız kurabiyeleri küçük paketlere koyup süslerseniz daha estetik olabilir ben kurdele  ile süsledim :)

2. ürünümüz ise kurabiye koyduğumuz katlı şekerlik...

 Şekerlik sıradan düz her yerde kolay bulabileceğiniz bir şekerlikti  taaki biz süsleyene kadar :) boncuk satan dükkanlarda bulabileceğiniz yarım inciler , metale takılı taşlarla ve sıvı silikon (soğuk silikon değil arkadaşlar )  ile bam başka bir hal aldı.yapmanız gereken katlı şekerlik ve silikon ile dilediğiniz gibi süsleyerek içlerine kurabiyeler koymak :)

3.Kurabiyeler yerinde peki ya lokum ve çikolatalar onları da düşündük tabi :)
Bu üründe Sosyete pazarlarında ,çeyiz dükkanlarında kolayca bulabileceğiniz altı aynalı üstü metal kapaklı şekerlik.Ürün aslında incili değildi biz diğer ürünlerle uyumlu olsun diye bir kaç yere inci yapıştırdık.Fiyatları 25-30 TL civarında

4.Yiyecekler verildi peki ya lohusa şerbetimizi nasıl ikram edeceğiz.
 Ürünü biz Bim'den aldık fiyatı 35 TL. biz 2 tane aldık çünkü misafirlerimiz çok olabilir diye dilerseniz siz 1 adette alabilirsiniz.Ürünü aldık sırada süslemede (bu inciler olmasa bizim süslemede olmazdı..)
Görmüş olduğunuz yarım inciler ve ıslak silikonla şerbetliğimizi süslüyoruz.Ama suya fazla dayanıklı değiller arkadaşlar cam için yapıştırıcınız varsa onla da yapıştırabilirsiniz.
Şerbetliğimizi bu şekilde süsledik hem kapağını hem tabanını inciledik.


 Bardaklarımızı ise taban ve kulpunun başını süsledik
5. Masamıza renk katan top çiçeklerimiz yapmanız gereken çiçekçiler de ya da tuhafiye de satılan top şeklinde strafor (köpük) almak küçüklerin fiyatı 2.5TL daha sonra son dönemde moda olan yapay gelin çiçeğinde kullanılan çiçeklerden almak.

Çiçeklerin zaten sapları metal tel olduğundan köpüğe çok kolay takılıyor ben 20 tane küçük 20 tane büyük çiçek aldım büyüklerin fiyatı 1 TL küçüklerin ise 10 Krş
Sonuç ise şu şekilde topun altındaki eşya ise altı düz olan bir şamdan bu ürünü de süs eşyaları satan mağazalarda bulabilirsiniz çiçeğinizi bantla sabitleyin ve altına çiçek eklemeyin yok sabit kalmıyor .
Hazırlıklarımız bu şekildeydi sizlerde yaptığınız bu gibi hazırlıkları mesaj olarak atabilirsiniz :)
Beğendiyseniz yorum bırakmayı ve beni takip etmeyi unutmayın :)




4 yorum:

  1. Ne kadar güzel şeyler yapmışsınız :) Bende yeğenime 10 gün önce hepsini kendim yaptım gerçekten çok pahalı fiyatlar istiyorlar kokulu taşların kalıbını ve tozunu kendiniz alıp yaptığınızda 100 taneye yakın çıkıyor. Kapı süsünü bile kendimiz yaptık hemde birebir aynısı oldu kesinlikle satın almak yerine evde aynıları yapılabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok doğru diyorsun canım :) kokulu taşı da mevlütte vermeyi düşünüyorum ben.Sizin hazırladıklarınızı da görmek isterim

      Sil
  2. Ellerine emegine saglik canim.Allah anali babali buyutsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim darısı inşallah sana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream