-->

27 Haziran 2016 Pazartesi

MAYBELLINE LASH SENSATİONAL MASKARA (WATSONS ALIŞVERİŞİM )

Bir önceki yazımda hem Gratisten hemde Watsons'dan alışveriş yaptım demiştim.

Gelelim Watsons'dan aldığıma Instagram'da olsun Youtube'da olsun herkesin çok övdüğü Maybelline markasına ait Lash Sensaional maskarasını aldım.






İlk izlenimim fırçası tam bana göre çünkü kalın fırçalardan pek hoşlanmam.İnce fırçalar rahat ve daha uzun süre kullanabiliyorum.





Ürünün pigmenti sim siyah bu hoşuma gitti bir kat sürsek bile istediğimiz sonuca ulaşabiliriz.Bende böyle oldu ürünü tek kat sürdüm ve kirpiklerime verdiği dolgunluğu ve uzatmayı sevdim.



Eğer ilk izlenimimi değiştirmezsem...Ürün sonradan kuruma yapmazsa topaklanma olmazsa bu ürün favori maskaram olabilir.



Birde dış rengi siyah olan varmış ama ben görmedim maalesef







Sizlerde yazıdaki maskara hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak ekleye bilirsiniz sevgiler.... :)

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Şuan ben de bu maskarayı kullanıyorum gayet başarılı.:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, oldukça faydalı bir yazı olduğunu düşünüyorum ve bir şey sormak istiyorum. One by One maskarayla kıyaslarsak hangisi daha etkili sizce? Bu arada bloguma beklerim sizi de :) Cevabınızı bekliyorum
    aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, oldukça faydalı bir yazı olduğunu düşünüyorum ve bir şey sormak istiyorum. One by One maskarayla kıyaslarsak hangisi daha etkili sizce? Bu arada bloguma beklerim sizi de :) Cevabınızı bekliyorum
    aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullanın ürününüzü genelde tüm kullandıklarım bir süreden sonra kuruyor benimde ama kullanım şekli ve hava girdiği için sanırım

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yeni bir bloggerın yazdıklarını okumak hoşunuza gidebilir, hey gelsenize :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream