-->

27 Haziran 2016 Pazartesi

THE BALM ROCKSTAR PALETTE VE ELVİS

Merhaba sevgili okurlarım....

Bugün işten çıktım kendimi Gratis ve Watsons'a attım indirim varken kendime alınması gereken ürünlerden bir kaçını aldım.

İlk olarak Gratis Firmasında satışa sunulan tüm kızların aşık olduğu  marka The Balm'dan :) bir adet far paleti aldım

SİZİ ELVİS İLE KARŞILAMAK İSTEDİM :)


Palet seçeneğimi  Rock N Roll'dan yana kullandım.Aldığından beri hayran hayran renklerine bakıyorum gerçekten çok başarılı bir marka far konusunda olsun ruj konusunda olsun :)
 Farın düzeni şu şekilde ilk sıra Heavymetal daha çok simli, Classical mat farları içeriyor, Alternatıve Rock ise ışıltılı farları içeriyor .




Simli ve ışıltılı farlar fotoğrafta daha belli oluyor ama hepsi birbirinden güzel renkler biraz pahalı olsa da öğrenci için ama gerçekten hakkını veriyor ....




Farların alt kısmında Disco Disco adında bir luminizer pembe şekilde olanda Pop! Pop! adında bir allık bulunuyor farların pignetleri bu şekilde övülürken tabii ki bu yavrucaklarda çok güzel

Paletin sarı olan yerinde iki adet ruj bulunmakta rujların pigmentleri çok iyi i ama benim sevmediğim renkler biri kırmızı biri pembemsi :( onlar hariç tüm far paletini sömürmeyi düşünüyorum :D

Paletin birde şu özelliği hoşuma gitti size farları rahatlıkla kombinlemenizi sağlayacak örneklerde bulunuyor :) Adamlar daha ne yapsın....

Sizlerde favori farlarınızı benimle paylaşa bilirsiniz bu sayede  bende sizler sayesinde yeni ürünleri tanıma fırsatı bulurum ....


sevin , sevilin ....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream