-->

10 Ocak 2017 Salı

PEELİNG NEDİR ?

Herkese merhaba ,

Sınav döneminin başlamasıyla cildimize pekte önem veremiyoruz.Cildimiz stresten oluşan yağlanma,çevredeki kirlilikle birlikte gözeneklerini kapatıyor :( ve kimsesin de hoşnut olmadığı bir hale geliyor.Peki ne yapmalıyız yalnızca haftada 1 kez cildimize peeling yaparsak bu dertten kurtulmuş oluruz.





NEDİR BU PEELİNG ?

Peeling içerisinde bulunan mikro tanecikler yardımıyla cildinizi ölü derilerden kurtarır ve gözeneklerinizi kirden arındırır.


PEELİNG NASIL UYGULANIR ?

Peeling uygulamadan önce cildinizin ıslak olması gerekir.Çünkü ıslak olmazsa peelingin içerisinde bulunan tanecikler cildinizi çizebilir.Buda güzel cildinize zarar verebilir.


NE SIKLIKLA PEELİNG YAPMALIYIM ?

Almış olduğun üründen ürüne değişir. Bazı ürünler günlük kullanıma uygunken bazıları haftada 1-2 kez kullanılabilir.Ama bana göre haftada bir kez yapmak yeterli :)


KULLANDIĞIM PEELİNG ÜRÜNLERİ NELER?

Garnier Skin Naturals Saf & Temiz 3'ü 1 arada : Bu ürünü 2 haftada bir kullanıyorum önce peeling özelliğini kullanıyorum cildimi ölü derilerden arındırıyorum. Sonra 3 dk bekliyorum maske olarak kullanıyorum en son olarak da temizleme özelliğini kullanarak bol su ile cildimi yıkıyorum.









Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel : Ürünü çok beğendim akne oluşumumu dönemsel olarak durduruyor.Haftada 2 kez  uyguluyorum gerçekten cildimiz temizlediğini hissediyorum.Kokusu bazıları için rahatsız edici o yüzden almadan önce kokusuna bakarak alın. Beni rahatsız etmedi ama eden arkadaşlarım var.









Peeling hakkında size verebileceğim bilgiler bu kadardı.... :)


Sizlerde kullandığınız, önermek istediğiniz peelinglerinizi  veya sorularınızı yorum bırakabilirsiniz.

kendinize iyi bakın sevin ve sevilin :)

2 yorum:

  1. neutrogena pembe peeling aklımda bulunsun :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE DE DENEMELİSİN AMA KOKUSUNA BAKMADAN ALMA :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream