-->

1 Haziran 2016 Çarşamba

BİRİ HIGHLIGHTER (AYDINLATICI) MI DEDİ ...?

Herkese merhabaaa...

Final döneminde olduğumdan dolayı bloğuma fazla zaman ayıramadım :( ama bunu en kısa zamanda telafi edeceğim :)

Bugün sizlere son dönemin modası olan highlighterdan bahsedeceğim.Öncelikle bu makyaj ürünümüz neymiş, neden kullanılırmış öğrenelim daha sonra size favori ürünümü tanıtacağım hadi başlayalım...




Highlighter Türkçe isimi ile aydınlatıcı ,yüzümüzde belirginleştirmek  istediğimiz noktaları belirlememize yardımcı olur.Örneğin burun üstüne, elmacık kemiğine,şakaklara ve dudak üstümüze uygulaya biliriz.

Ürün son yıllarda moda olan ıslak görünümlü makyajın vazgeçilmez bir ürünü olmuştur.Özellikle gün ışığında kendini daha belli eden ürünlerden biridir.

Gelelim benim aşığı olduğum ürüne Pastel markasının Moonlight Highlighter'ı.Ürün gerçekten gördüğüm en iyi aydınlatıcılardan biri.

Ürün ıslak yapılı olduğu için kullanımı çok kolay kesinlikle sıkıntıya sokmuyor tek bir katta bile istediğiniz sonucu yakalayabiliyorsunuz.
Ürünün dış yapısı ve fırçası size "acaba ben yanlışlıkla oje mi aldım ?" Dedirte bilir ama Pastel markası böyle bir tasarım ile ürünü sunmayı düşünmüş.

Ürün rengi toz pembe ama içerisinde minik minik gümüş ışıltılar var buda beni etkiledi ışıltıları büyük değil yüzünüze kat katta sürseniz bile kötü bir görünümle karşılaşmıyorsunuz.



Ürünün indirimsiz fiyatı 13.50 TL ben Gratisten anneler günü indirimi ile 10 TL aldım.

Sizlerde bu ürün hakkındaki olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi yorumda bizlerle paylaşa bilirsiniz yazımı okuyan  herkese teşekkürler. 
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream