-->

24 Mayıs 2016 Salı

FLORMAR TERRACOTTA POWER ÜRÜN İNCELEMESİ

Güneşli bir günden herkese merhaba...
Bugün sizlere yıllardır cildimi kapatsın diye tonla paralar verdiğim en sonunda Flormarda bulduğum o harika pudrayı tanıtacağım.Bu ürün  benim tek vazgeçilmez makyaj ürünümdür.
Gerçekten ürünün kapatıcılığı harika gelelim o muhteşem ürünümüze 
FLORMAR'ın TERRACOTTA POWER isimli ürünü :







Ürün Yumuşak kadifemsi dokusu ile cilde canlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırmayı.Aynı zamanda özel formülü sayesinde cildin nem dengesini koruduğunu dış etkenlere karşı koruduğunu Vaat ediyor gerçektende öyle aynı zamanda ciltteki renk kusurlarını da eşitliyor.


Bu pudra serisi ışıltılı ve mat olmak üzere iki çeşitten oluşuyor ben ikisinide kullandım. Cildim yağlı olmasına rağmen ışıltılı olan seriyi daha çok beğendim.



Benim kullandığım TERRACOTTA POWER SOFT BEİGE 20 numarası buğday tenli olduğum için ürün cildime çok yakışıyor.



Ürünün tek kusuru en açık rengi bazı ciltlere tam otururken bazı cilt tiplerinde koyu kalıyor, o yüzden ürünü Flormar mağazalarında denedikten sonra alınız.


Ürünün indirimsiz fiyatı   39.90 TL Flormar mağazalarında çok nadir olarak indirime giriyor. Yılda bir kere :) ama üzülmeyin Flormar'ın İnternet sitesinde dönem dönem giren indirimlerle , %50 indirimle 20 TL veya 25 TL  alabiliyorsunuz.(http://www.flormar.com.tr)


 Daha fazla ürün hakkında bilgi almak için takip etmeyi unutmayın canlar.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sparkly Santa Hat Ice Cream